Home

Subscribe:

Ads 468x60px

Jumlah Paparan Halaman

Bru-Iklan adalah blog yang memberikan info kepada orang-orang Brunei yang sedang mencari pekerjaan sama ada penuntut-penuntut yang baru tamat sekolah /universiti /institusi-institusi dan orang yang belum mendapat pekerjaan. Bru-Iklan berhasrat mengurangkan pengangguran di Brunei Darussalam. Buat masa ini, Bru-Iklan hanya menumpukan sepenuhnya untuk jawatan kosong sahaja. InsyaAllah di masa yang akan datang, Bru-Iklan juga akan digunakan untuk urusan jual-beli dan seterusnya dapat digunakan oleh semua pengguna.


PS: Sila taip email awda didalam petak sebelah kanan (Follow by Email) untuk membolehkan semua iklan-iklan jawatan kosong terus ke email awda.

Terima Kasih kerana melayari blog ini.


Khamis, 20 Oktober 2011

Lecturer IT at Kemuda Institute


We are looking for the posts below as we are currently undergoing expansion to meet the Institute's needs:


Lecturers in IT (full-time & part-time) - 3 Posts


Minimum Degree in IT or equivalent with at least one year experience in teaching. Local Bruneians and applicants from Sabah & Sarawak are encouraged to apply. (Other countries will also be considered) 


Assistant Lecturers in IT (full-time & part-time) - 2 Posts


Minimum Higher National Diploma in IT or equivalent with sufficient experience in teaching. Local Bruneians and applicants from Sabah & Sarawak are encouraged to apply. (Other countries will also be considered) 


Please submit your application letter and resume in MS Word documents to jobs@kemudainstitute.com. Please include your photo and expected salary. All documents must reach us before 15 November 2011.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan