Home

Subscribe:

Ads 468x60px

Jumlah Paparan Halaman

Bru-Iklan adalah blog yang memberikan info kepada orang-orang Brunei yang sedang mencari pekerjaan sama ada penuntut-penuntut yang baru tamat sekolah /universiti /institusi-institusi dan orang yang belum mendapat pekerjaan. Bru-Iklan berhasrat mengurangkan pengangguran di Brunei Darussalam. Buat masa ini, Bru-Iklan hanya menumpukan sepenuhnya untuk jawatan kosong sahaja. InsyaAllah di masa yang akan datang, Bru-Iklan juga akan digunakan untuk urusan jual-beli dan seterusnya dapat digunakan oleh semua pengguna.


PS: Sila taip email awda didalam petak sebelah kanan (Follow by Email) untuk membolehkan semua iklan-iklan jawatan kosong terus ke email awda.

Terima Kasih kerana melayari blog ini.


Khamis, 3 November 2011

ADMINISTRATIVE ASSISTANT / SALES MARKETING


We are an established company based in BSB require qualified candidates to fill in a position in our company as our ADMINISTRATIVE ASSISTANT / SALES MARKETING.

Requirements :-
- GCE 'O' Level / 'A' Level / Diploma
- Local / Brunei PR only
- Should have own transport & valid driving license
- Have experienced working in related job field
- Can work outside if requires (mostly to the government sector)
- Can work long hours when needed
- Should know basic computer skills (e-mailing, faxing, printing and so on)
- Capable to multi - task
- Can work under pressure, able to work under minimum supervision, willing to learn, positive thinking, reliable, trustworthy, confident, have own initiative, knows how to target sales.
- working hours: 8.30am - 5.30am (mon to fri), 8.30 - 12.30 (saturday), off-day (Sunday & public holiday) / 12.30 - 1.30 (lunch time)
- Salary (will mention during the interview)

Candidates who are wish to fill the position may send your CV and Passport Photo to hr.brumedic@gmail.com

Location:Brunei

Tiada ulasan:

Catat Ulasan